جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست نایین انتخابات

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نائین با اشاره به اهمیت انتخابات، انتخاب اصلح را گامی در جهت قوی شدن ایران دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام  محمد قدمی در نشست بصیرتی انتخابات در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) نائین، به حوادث دو ماه اخیر، از جمله شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در بغداد، تظاهرات میلیونی عراق برای خروج آمریکایی ها از عراق، سرنگونی بالگردهای آمریکایی در عراق و افغانستان، سرنگونی جنگنده های نظامی آمریکا در الانبار عراق و کرانه باختری اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نائین با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار ۱۹ دی ماه، افزود: ایشان تنها راه عزت آفرینی کشور را قوی شدن دانستند و روی کار آمدن مجلس قوی را راه قوی شدن عنوان کردند.

حجت الاسلام قدمی در ادامه به ملاک ها و معیارهای انتخاب اصلح اشاره کرد و ولایتمداری، ساده زیستی، مدیریت قوی و کارآمد، تدین و دشمن ستیزی را  از جمله معیارهای انتخاب اصلح برشمرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نائین با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای حضور حداقلی مردم در انتخابات پیش رو و تضعیف نظام، شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در تحکیم اعتقاد مردم به نظام و ولایت دانست و بر حضور خردمندانه طلاب در انتخابات و تلاش برای انتخاب نماینده اصلح تأکید کرد.

این نشست سیاسی در راستای بصیرت افزایی طلاب در آستانه انتخابات مجلس یازدهم در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) نایین برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha