پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی و مشکلات موجود در استان البرز، این همکاری و هم افزایی جهت رشد و ارتقاء سطح معرفت دینی مردم و تعمیق باورهای آن ها ضرورت دوچندانی پیدا میکند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین کمال در نشست کمیته هدایت تبلیغی استان البرز که در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت:  دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیت های بالایی در حوزه آموزش و اعزام مبلغان دارد که می تواند در اختیار مبلغان استان البرز قرار دهد.

وی ادامه داد: یکی از بخش های فعال در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مرکز آموزش های کاربردی است که در زمینه آموزش های عمومی و تخصصی به مبلغان جهت آمادگی اعزام به مناطق تبلیغی فعالیت های ویژه ای دارد. در حوزه ی آسیب های اجتماعی نیز به صورت تخصصی می توان از این مجموعه جهت ارائه آموزش های تخصصی به مبلغان استان البرز استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کمال خاطرنشان کرد: از دیگر ظرفیت های قابل توجه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بخش اعزام مبلغان خواهر است و می توان از این ظرفیت استفاده کرد و بخش مهم و اثرگذار جامعه یعنی زنان و دختران را تحت پوشش بانوان مبلغه قرار داد.

مدیرکل تبلیغ عمومی هم افزایی بین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی البرز را ضروری دانست و اظهار داشت: ما در اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی کامل برای همکاری و هم افزایی با سازمان تبلیغات استان البرز و مبلغان این استان را داریم. با توجه به موانع موجود و کمبودهایی که برای هر یک از ما وجود دارد، لازم است ظرفیت های خود را تجمیع کنیم تا به بیشترین سطح اثرگذاری برسیم. با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی و مشکلات موجود در استان البرز، این همکاری و هم افزایی جهت رشد و ارتقای سطح معرفت دینی مردم و تعمیق باورهای آن ها ضرورت دوچندانی پیدا میکند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha