سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبادی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: من به عنوان خدمتگزار مردم عزیز از مردم و همه نامزدها و جریان‌های سیاسی که برای خدا و ایجاد نشاط سیاسی بیشتر در تنور انتخابات دمیدند تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به حضور دندان شکن مردم در صحنه ها اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی بر دهان یاوه گویان غرب زدند و امروز در صحنه انتخابات بار دیگر ثابت خواهند کرد که پای آرمان ها و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی ادامه داد: مردم عزیز با حضور حداکثری پای صندوق های رای، می توانند قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی را در سطح جهانی بالا ببرند و غبار غم را بر چهره قاتلان سردار دلها حاج قاسم عزیز بنشانند؛ پس حال که حاج قاسم عزیز در بین ما نیست جای او را در صف های رای پر نماییم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای تعیین سرنوشت کشور پای صندوق های رای حاضر می شویم تصریح کرد: من به عنوان خدمتگزار مردم عزیز از مردم و همه نامزدها و جریان‌های سیاسی که برای خدا و ایجاد نشاط سیاسی بیشتر درتنور انتخابات دمیدند تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه باید نماینده ای در تراز انقلاب با توجه به سخنان رهبری انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد: از مردم عزیز و ولایت‌مدار تمنا دارم امانت را به اهل آن بسپارند و معیار کاندیداهای اصلح را که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند فراموش نکنند.

وی ادامه داد: مهترین معیار های کاندیدای اصلح شجاع بودن و دارای مواضع روشن و شفاف، انقلابی و در یک کلام تقویت کننده جریان انقلابی و ارزشی بودن است و صد البته پاکدستی از اهم معیارها است که باید به آن ها توجه شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را مردم سالاری دینی دانست و تاکید کرد: این مردم سالاری دینی به برکت خون شهدای عزیز و حضور حماسی مردم ایران و پشتیبانی آنان از ولایت فقیه به وجود آمد، امانت بزرگی که ان شاءالله به فضل الهی و پرچم آن توسط صالحان به امام عصر(عج) تحویل خواهد شد.

حجت الاسلام عبادی، به شیطنت های استکبار برای تزلزل پایه های انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: امروز جبهه استکبار با تمام توان در برابر ایران اسلامی قرار گرفته و هرچند شکست جبهه کفر از همین الان برای اهلش روشن است اما حضور مردم عزیز در صحنه‌های مختلف می‌تواند آن را تسریع و توطئه و تحریم های آنان را خنثی نماید.

وی ادامه داد: تا امروز همه نقشه های دشمن با حضور مردم در صحنه از بین رفته است و بار دیگر مردم این نقشه ها را به حول و قوه الهی نابود خواهند کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای شناخت نامزدها مردم می توانند به حامیان آنان توجه کنند، تصریح کرد: مردم باید حامیان کاندیداها را بشناسند، صاحبان ثروت های بادآورده نه حامیان خوبی برای کاندیداها هستند و نه موجب عزت آنان خواهند بود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه باید پاسخگوی انتخاب هایمان باشیم، گفت: به افرادی رای دهیم که متدین ترین و انقلابی ترین و پاک دست ترین افراد حامیان آنان هستند؛ به گونه ای که فردا در نزد خداوند متعال بتوانیم سربلند باشیم.

انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha