سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مولوی فاروقی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نقشه می‌کشد بنابراین امسال مشارکت مردم از دوران‌های گذشته بسیار مهم‌تر است.

مولوی غلام حیدر فاروقی امام جمعه اهل سنت بیرجند در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با بیان اینکه باید حضور پر شور در انتخابات داشته باشیم گفت: ما باید حضوری پرشور پای صندوق های رای داشته باشیم و این یک وظیفه ی ملی است.

وی ادامه داد: من به همه شهروندان و برادران و خواهران اهل سنت و شیعه توصیه می کنم پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و همانند گذشته حضوری بی نظیر در صحنه داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند به اهمیت انتخاب نماینده اصلح اشاره و تصریح کرد: شناخت و انتخاب نماینده اصلح بر هر شهروندان لازم و ضروری است و باید نماینده ای را به مجلس بفرستیم که شایسته بوده و برای حفظ و ارتقای منافع مردم به صحن مجلس برود.

مولوی فاروقی با بیان ویژگی های نماینده اصلح، خاطرنشان کرد: نماینده شایسته کسی است که به فکر منافع خود نباشد، بلکه باید در قبال رأیی که مردم به او می دهند، مسئول است و باید به فکر منافع آنان باشد.

وی ادامه داد: نماینده ای اصلح است که مؤمن، متقی، پیرو دستورات خدا و ائمه(ع) باشد و تنها شعار ندهد، بلکه عمل کند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه مردم از شنیدن وعده های زیاد خسته شده اند، عنوان کرد: شعارهای دروغ خیانت به ملت است و نماینده‌ای که می‌خواهد کاری انجام دهد، باید در گفتار و رفتار صداقت داشته باشد.

مولوی فاروقی به نقشه های دشمن برای نیامدن مردم پای صندوق های رای اشاره و بیان کرد: دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نقشه می‌کشد بنابراین امسال مشارکت مردم از دوران‌های گذشته بسیار مهم‌تر است.

انتهای پیام/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha