جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور متفاوت امام جمعه مهاجران در نماز جمعه

حوزه/ امام جمعه مهاجران گفت: اهمیت حضور و انتخاب اصلح در این انتخابات بسیار بالاست، چرا که مجلس انقلابی، زمینه ساز دولت انقلابی خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی عالمی امام جمعه مهاجران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح و در تراز انقلاب، گفت: فردی که قرار است به عنوان نماینده در مجلس حاضر شود، باید امتحان ولایتمداری خود را به درستی پس داده باشد و با نمره خوبی در آن قبول شده باشد.

وی افزود: جهادی بودن نیز یکی از ویژگی‌های نماینده در تراز گام دوم انقلاب است، و همان طور که حضرت آقا فرمودند؛ هر جایی که جهادی عمل کردیم به موفقیت دست پیدا کردیم، امروز نیز نماینده‌ای می‌تواند موفق باشد که جهادی فکر کند و جهادی عمل کند.

حجت الاسلام عالمی با تاکید بر اینکه در موضوعات مختلف همچون سند ۲۰۳۰ باید مرز بندی شفاف با دشمن داشته باشند، ابراز داشت: کشور ما دارای ظرفیت‌های فراوانی است، که باید از آن استفاده کنیم و لذا نماینده‌ای زمینه ساز مجلس قوی است که در حل مشکلات نگاهش به داخل باشد و ظرفیت‌های داخل را ببیند نه اینکه چشمش به قدرت‌های بیرونی باشد.

وی علت رد صلاحیت ۹۰ نماینده مجلس فعلی را اتصال به مراکز ثروت و قدرت دانست و گفت: اگر می‌بینیم کسی میلیاردی هزینه می‌کند، این سؤال پیش می آید که مگر با حقوق کارمندی می‌شود این گونه خرج کرد؟ بنابراین وابستگی به مراکز ثروت و قدرت، فرد را در مجلس وام دار عده‌ای خاص خواهد کرد.

این استاد حوزه، رعایت قانون را از مهم‌ترین موضوعات مربوط یه نمایندگان عنوان کرد و گفت: فردی که قرار است به خانه ملت و محل وضع قوانین برود، در گام اول باید خودش به قانون ملتزم باشد و اگر کسی در دوره تبلیغات پیش از انتخابات، اقدام به بی قانونی و بد اخلاقی کرد، قطعا در مجلس هم قانون را دور خواهد زد.

وی با بیان اینکه در خطبه‌های نماز جمعه در ایام گذشته به تببین ویژگی‌های نماینده اصلح پرداخته شده است، یادآور شد: اهمیت حضور و انتخاب اصلح در این انتخابات بسیار بالاست، چرا که مجلس انقلابی، زمینه ساز دولت انقلابی خواهد بود.

امام جمعه مهاجران در پایان ضمن دعوت مردم به حضور در پای صندوق‌های رای، تاکید کرد: حضور در پای صندوق‌های رای، به معنای حمایت از انقلاب، نظام و آرمان‌های امام و شهدا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha