جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث یاس و نا امیدی دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان با انتشار بیانیه ای آورده است: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث یاس و نا امیدی دشمنان می شود.

در متن این بیانیه می خوانیم:

سلام به مردم سر افراز، انقلابی، بابصیرت و ولایتمدار کردستان

اینک به یاری خداوند منان ملت ایران می تواند پس از پشت سر گذاشتن همه توطئه ها و خباثت های دشمنان، برای یازدهمین بار به پای صندوق های رای برود تا نمایندگان خود را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کند.

باید توجه داشت که طبق منطق قرآن هر قدمی که بر دارید که دشمنان را عصبانی کند به عنوان عمل صالح محسوب می شود و اجر عظیمی به دنبال دارد و قطعاً حضور پرشکوه مردم در انتخابات، دشمنان را عصبانی و ناامید و دوستان را امیدوار و توطئه بد خواهان را دفع می کند و این اتفاق مبارک نتیجه اصلی ترین ثمره انقلاب اسلامی یعنی مردم سالاری دینی است.

اینجانب با قدردانی از همه مردم حماسه ساز استان کردستان دعوت می نمایم تا هم گام با ملت ایران اسلامی با حضور شور انگیز خود نشان دهند که همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند و با انتخاب بهترین ها به امنیت وحل مشکلات خود کمک نمایند.

سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha