جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به مناسبت انتخابات مجلس یازدهم بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

برگزاری انتخابات مظهر و تجلی عینی حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و نماد دمکراسی و مردم سالاری دینی است و به همین دلیل از بدو پیروزی انقلاب اسلامی رجوع به آرا مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان یک اصل مهم و پیشرفته در نظام اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

برگزاری انتخابات در عمر ۴۱ ساله از انقلاب اسلامی ایران همواره به عنوان یک ضرورت مهم و یکی از ارکان این نظام در دستور کار بوده و در هر شرایط زمانی و مکانی مردم با حضور و مشارکت پرشور خود ضمن حمایت از نظام اسلامی، بار دیگر تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و زمینه برای عزت و اقتدار بیشتر نظام اسلامی را فراهم کرده‌اند.

برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری آن هم در شرایطی که دشمنان تا دندان مسلح انقلاب اسلامی جنگ نابرابری اقتصادی را بر علیه ملت ایران آغاز کرده و هر روز نیز بر دامنه آن می‌افزاید بهترین فرصت برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) شهدای گرانقدر و همچنین لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

آری ملت ایران در کمتر از دو ماه اخیر در دو صحنه بسیار مهم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حماسی خود در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حماسه آفرید و بدون شک این بار نیز حماسه‌ای دیگر خلق می‌شود و صندوق‌های اخذ رأی در انتظار دستان ملتی است که در هر شرایطی آماده است تا از نظام و انقلاب خود دفاع کرده و حمایت کند.

مردم عزیز و همیشه در صحنه استان کردستان نیز همراه و همگام با ملت ایران در ۴۱ سال اخیر با حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حماسه آفریده و این بار نیز آماده است تا در این انتخابات شوری دیگر به پا کرده و با رأی بالای نمایندگانی شایسته این ملت را راهی مجلس شورای اسلامی نماید.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن دعوت از تمامی اقشار عزیز، به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند ماه، امیدوار است که ضمن خلق حماسه‌ای دیگر، یک انتخاب خوب از سوی مردم عزیز این استان صورت گرفته تا نمایندگانی شایسته و لایق این ملت همیشه در صحنه راهی مجلس شورای اسلامی شوند.

بدون شک تشکیل مجلسی توانمند، قوی، کارآمد و انقلابی می‌تواند زمینه را برای اعتلا و توسعه کشور فراهم کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرایط برای برون رفت از مسائل اقتصادی پیش رو را زمینه سازی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha