جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم ترقی

مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد کتول گفت: با وجود تلاش های دشمن در جهت معرفی کردن آینده ای ناامید درکشور و عدم مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم باید با حضور حداکثری در انتخابات، نماد آزادی که سال ها در ایران اسلامی وجود دارد را به نمایش بگذارند.

خانم نسیبه ترقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، پیرامون اهمیت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردمی که در یوم الله ۲۲ بهمن امسال، حماسه ای به یاد ماندنی آفریدند، اینک نیز برای انجام رسالت دینی و انقلابی خود به صحنه خواهند آمد تا با شور و شعور، انتخاب مهم دیگری را رقم بزنند.

وی افزود: ۲ اسفند ماه، روز تجدید عهد با شهیدان و آرمان های امام و انقلاب اسلامی در پای صندوق های رای است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول با بیان اینکه انتخاب آگاهانه، صحنه ای دیگر از مقاومت است، تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه، نشان خواهند داد که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، همچنان مصمم و متحد خواهند ماند و صحنه ای دیگر از مقاومت و پایداری را در برابر دشمنان کینه توز رقم خواهند زد.

ترقی بر اساس سخنان مقام معظم رهبری، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی در راس همه امور و یک مرکز تعیین کننده و اساسی برای انقلاب است و سر رشته امور کشور به مجلس شورای اسلامی بر می گردد.

وی، انتخابات مجلس را فرصتی برای ورود افکار و راه حل های نو برای عبور از مسائل و مشکلات کنونی کشور دانست و ادامه داد: با وجود تلاش های دشمن در جهت معرفی کردن آینده ای ناامید درکشور و عدم مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم باید با حضور حداکثری در انتخابات، نماد آزادی که سال ها در ایران اسلامی وجود دارد را به نمایش بگذارند.

استاد حوزه خواهران با بیان فرمایش های مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات تاکید کرد: با توجه به اینکه پایه نظام اسلامی همین انتخابات است، امروز برای مجلسی کارآمد، نیاز به مردانی از جنس سلیمانی داریم که  متدین، انقلابی، جهادی، متعهد، متخصص، ولایتمدار، دشمن شناس و استکبارستیز باشند.

ترقی با اشاره به وظایف طلاب در این ایام، خاطرنشان کرد: وظیفه همه علما، بزرگان، طلاب و مبلغین است که با معرفی ملاک های انتخاب اصلح به مردم، ایجاد انگیزه و تبیین اهداف شرکت در انتخابات، مردم‌ را به انجام این تکلیف الهی ترغیب کنند.

وی، افول آمریکا را در ظهور جمهوری اسلامی به عنوان ابرقدرت دانست و اظهار کرد: بر اساس تعالیم قرآن، ایمان، صبر و بصیرت، سه محور مهم در پیروزی جامعه اسلامی است و مردم با پایبندی به این سه محور پیروز و ابرقدرت خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در انتخابات اذعان کرد: ان شاءالله با حضور حداکثری در انتخابات و عبور از این گردنه های سخت، به ابتدای جاده ظهور خواهیم رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha