پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام زین العابدینی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در ۲۱۸ بقعه متبرکه، مسجد و حسینیه در سطح استان همدان، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون نقص در اماکن مذهبی استان پیش بینی شده است و آمادگی کاملی در این اماکن وجود دارد.

حجت الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رای، اظهار کرد: در شرایط حساس فعلی لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب، و حضور آگاهانه و پرشور در پای صندوق های رای، زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی و انقلابی خواهد بود.

وی افزود: در طول ۴۱ سال گذشته حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، و نقش آفرینی آنها، سبب شده است تا دشمنان روز به روز مایوس‌تر شوند و قطعا ملت ایران فردا نیز با حضور خود، زمینه ساز یاس بیشتری در بین دشمنان انقلاب خواهند بود.

حجت الاسلام زین‌العابدینی، با بیان اینکه امروز به انتخاب آگاهانه نیاز داریم، گفت: در کنار حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب فرد اصلح نیز از وظایف اصلی در این روز است که باید نسبت به آن حساس باشیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در ۲۱۸ بقعه متبرکه، مسجد و حسینیه در سطح استان همدان یادآور شد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون نقص در اماکن مذهبی استان پیش بینی شده است و آمادگی کاملی در این اماکن وجود دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، با اشاره به جلسات این اداره با اعضا هیأت امنای اماکن مذهبی، ابراز داشت: در دوران تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، نظارت ویژه ای بر اماکن مذهبی وجود داشت تا تبلیغات در آن جا صورت نگیرد و از آن ممانعت به عمل می‌آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha