جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه اصفهان

حوزه/ امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان تیزبینانه منتظر نشسته و در حال رصد تعداد شرکت کنندگان ملت ایران در انتخابات مجلس هستند، گفت: مشارکت حداکثری خنثی کننده توطئه ها وفتنه های آنها است و به تعبیر رهبری می تواند شمشیری کارساز علیه دشمنان باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از ابعاد مختلفی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تعداد افراد مشارکت کننده در انتخابات با شرکت در راهپیمایی ها بسیار مهم تر است، چرا که حتی یک رای هم در تاریخ ثبت می شود و این باعث قدرت  و عزت است، گفت: تمام تلاش ما باید تلاش برای مشارکت حداکثری با بیشترین آمار  و ارقام باشد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان تیزبینانه منتظر نشسته و در حال رصد تعداد شرکت کنندگان ملت ایران در انتخابات مجلس هستند، گفت: مشارکت حداکثری خنثی کننده توطئه ها وفتنه های آنها است و به تعبیر رهبری می تواند شمشیری کار ساز علیه دشمنان باشد.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه امروز خوشحال هستیم که ملت ایران به بصیرتی بالا رسیده است و حساب افراد را از نظام و حکومت جدا کرده اند، بیان کرد: امروز ملت ایران متوجه شده اند سعی کرده ایم به همه شعارها و آرمان های انقلاب جامعه عمل بپوشانیم که مهمترین آن استقلال، آزادی و حاکمیت قوانین اسلامی است.

وی ابراز کرد: امروز شاهد پیشرفت های متعدد در عرصه های علمی، معنویت و اخلاق  و اجتماعی هستیم که این از برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان عنوان کرد:  امروز برخی شبهه وارد می کنند که دچار تزلزل اخلاقی و معنویت شده ایم، به نحوی که بدتر از دوران قبل از انقلاب هستیم که این حرف نادرست، ما پیش از پیروزی انقلاب ۱۰ هزار مشروب فروشی داشتیم، زنان تن فروش بابت فروش جنسیتی خود به دولت مالیات می دادند، ولی امروز شاهد مراسمات متعدد اعتکاف با جمعیت های چند ده هزار نفری و رونق مساجد  و محافل دینی و تربیت حافظان قرآنی هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف روحانیون و مبلغین دینی فقط بیان احکام شرعی نیست، بلکه بیان دستاوردها و برکات انقلاب و مقایسه قبل  و بعد از انقلاب با یکدیگر برای مردم هم هست.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: امروز در دنیا هیچ کشوری به جز ایران جرأت پرتاب حتی یک ریگ به سمت پایگاه های آمریکا را ندارند، این عزت و عظمت به برکت انقلاب اسلامی است.

وی اذعان کرد: روحانیت باید به صورت علمی و آماری پیشرفتهای علمی و  دینی ما را برای مردم تبیین کنند، حساب حکومت و مسئولین و افراد با یکدیگر جدا است، ما همگی قطراتی در دریای انقلاب اسلامی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha