چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دعوت شورای تبلیغات اسلامی به شرکت در انتخابات

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه علمیه های علمیه با صدور بیانیه ای برحضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید و آن را گام مهمی در اقتدار کشور و یأس دشمنان نظام برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات روز دوم اسفند ماه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ ...(شوری38)

اقتدار و ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور ده ها میلیونی ملت رشید و مؤمن انقلابی ایران در همه عرصه ها و صحنه های انقلابی است که برگی زرین در تاریخ ایران آفریدند.

چنان که بزرگترین مانع هجمه دول غارتگر استعماری جهان علیه استقلال ملت ایران همین اقتدار و پایگاه مردمی این نظام است، تجربه شکست نهضت ها و بیداری اسلامی در دیگر کشورهای اسلامی نشان داد در هر کشوری که مردم حضوری ضعیف در صحنه حاکمیت داشته اند، توسط گرگ های درنده خوی غرب به زنجیر استعمار گرفتار آمدند.

برهمین اساس است که شیطان بزرگ و دیگر دول استعماری و دشمنان اسلام با تمام توان و بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی و فضای مجازی، تلاش در ترویج شبهات گوناگون برای ایجاد یأس و نا امیدی و کاهش شرکت مردم در پای صندوق های رأی دارند.

انتظار می رود هر یک از آحاد ملت بصیر و انقلابی ایران بار دیگر با حضور پرشور خود و ایجاد انگیزه و ترغیب دیگر هموطنان جهت شرکت در انتخابات دوم اسفند ۹۸ ۱۳حضور بهم رسانند و با اداء تکلیف، دین خویش نسبت به تحکیم اقتدار نظام اسلامی و یأس دشمنان و خشنودی روح شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و امام شهیدان را با اجرای رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در انتخابات نامزدهای اصلح، مومن، متخصص،شجاع، انقلابی و مدافع محرومان سهمی در تشکیل مجلسی اسلامی تر و قویتر داشته تا زمینه های ظهور مصلح جهانی را فراهم نمایند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha