پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پیامی از مردم این استان برای شرکت با شکوه در انتخابات دوم اسفند دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پیامی از مردم این استان برای شرکت با شکوه در انتخابات دوم اسفند دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و غیرتمند کردستان، همراهی و همدلی شما با انقلاب، امام خمینی رحمت‌الله علیه و رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن در حفاظت و صیانت از انقلاب، بارها و بارها در صحنه‌های گوناگون به اثبات رسیده است، اهدای ۵۴۰۰ شهید والامقام این استان گواهی روشن بر این مدعاست.

شما مردم قهرمان کردستان، در تمام برهه‌های حساس، پیشتازی و حرکت در مسیر شهدای عزیزی همچون، سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با حضور حماسی و پرمعنا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به همگان، اعلام کردید.

و اما اکنون که نوبت به آزمونی بزرگ و حساس دیگری فرا رسیده است و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از جمله آمریکای جنایتکار و ایادی مزدور آن، چشم طمع به کشور و انقلاب ما دارند و بدون‌شک به یاری قادر متعال، بار دیگر آنان را نا امید خواهید کرد.

اینجانب بعنوان خادم شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از شما مردم انقلابی و شهیدپرور و همیشه در صحنه استان کردستان می‌خواهم که با حضور گسترده، با بصیرت و دشمن‌شکن خود پای صندوق‌های رای، با انتخاب نمایندگانی انقلابی، پاکدست، ضدفساد و اصلح، ضمن تحقق به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، پرچم قدرت و عظمت ایران عزیز را به اهتزاز درآورید و به یاری خداوند متعال مجلسی قوی و کارآمد داشته باشیم. ان‌شاءالله.

سرتیپ دوم پاسدار/ سیدصادق حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha