چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ مدیرکل اوقاف استان قم از استقرار صندوق رأی برای انتخابات دوم اسفند در پنج بقعه شاخص استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری اظهار کرد: دوم اسفندماه روزی است برای میثاق مجدد ملت ایران با آرمان‌های امام راحل و انقلاب شکوهمند اسلامی و روزی که حماسه‌ای دیگر در حمایت از نظام جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

وی افزود: با توجه به لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری، پنج بقعه متبرکه شاخص استان قم برای استقرار صندوق‌های اخذ رأی تجهیز و آماده شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه نیروهای لازم برای این منظور به فرمانداری قم معرفی شده‌اند گفت: صندوق شماره ۱۳۹ به منظور اخذ رأی خواهران در حرم چهار امامزاده واقع در خیابان ۱۹ دی مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: دو صندوق ۱۱۲ و ۱۱۳ ویژه برادران و خواهران هم در صحن حرم مطهر امامزاده سید علی(ع) مستقر خواهد شد و علاوه بر این، شهروندان محترم می‌توانند برای شرکت در انتخابات به صندوق شماره ۲۷ که در صحن آستان مقدس امامزاده سلطان محمد شریف(ع) واقع در خیابان انقلاب مستقر می‌شود مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری خاطرنشان کرد: صندوق‌های شماره ۳۹۶ و ۳۹۷ هم ویژه برادران و خواهران در صحن حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) در نظر گرفته شده است.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha