پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، گفت: چندین سال است که کشور در بدترین مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی به سر می‌برد و یکی از دلایل وضعیت موجود نیز انتخاب خود مردم بوده است؛ به همین دلیل از مردم تقاضا دارم که برای اصلاح وضعیت موجود، نماینده‌ای انقلابی انتخاب کنند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ساعات پایانی فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم باید در این ساعات پایانی جمع‌بندی‌های نهایی خود را برای انتخاب نمایندگان اصلح انجام دهند.

وی تصریح کرد: چندین سال است که کشور در بدترین مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی به سر می‌برد و یکی از دلایل وضعیت موجود نیز انتخاب خود مردم بوده است؛ این واقعیتی است که نباید آن را فراموش کرد که رأی و انتخاب مردم در آینده کشور بسیار اثرگذار است.

آیت الله موسوی جزایری، گفت: مردمی که امروز نسبت به مشکلات امروز گله‌مند هستند، اگر نتوانند نماینده شایسته‌ای را انتخاب کنند، باز هم دچار مشکلات بیشتری خواهند شد؛ چراکه دارند ماحصل و نتیجه انتخاب خود را می‌بینند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان اظهارداشت: شاخصه‌های نماینده انقلابی بارها در کلام رهبر معظم انقلاب تبیین و تشریح شده و مردم فقط باید با دقت به سخنان نامزدهای انتخاباتی توجه کنند تا تفاوت بین نماینده انقلابی با آن فردی که می‌خواهد برای منافع شخصی راهی مجلس شود را تشخیص دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha