جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی گفت: با توجه به اینکه شرکت در انتخابات جاری، مبتنی بر احراز هویت الکترونیکی است، ما خود را ملتزم و متعهد به آن می‌دانیم که ضامن سلامت و امنیت انتخابات هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات شرط اصلی برگزاری این رویداد مهم تاریخی است، اظهارداشت: ما خود را ملتزم و متعهد به آن می‌دانیم که ضامن سلامت و امنیت انتخابات هستیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها حق ندارند به سود و یا علیه هیچ کاندیدایی سخن، مطلب یا حرکتی انجام دهند، گفت: هرگونه استفاده و بهره‌برداری از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی ممنوع است.

شریعتی، حضور مردم پای صندوق‌های رأی را یک «حق» برای هر ایرانی واجد شرایط دانست و تصریح کرد: حق تعیین سرنوشت به دست خداوند است که در انتخابات از سوی خدا به مردم تفویض شده و باید از این حق استفاده کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه این دوره از انتخابات، مبتنی بر احراز هویت الکترونیکی است، حتماً باید فیبرهای نوری برقرار باشد و هرگونه اقدامات پیمانکاری که ممکن است به فیبرها آسیب بزند را ممنوع کردیم و تا بعد از انتخابات این‌گونه اقدامات متوقف خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha