پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات مجلس شورای اسلامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بی تفاوتی به انتخابات نه تنها باعث می شود که ماهیت و مشروعیت این نظام مردمی توسط دشمنان به یک بازیچه تبدیل شود، بلکه عدم شرکت و تحریم انتخابات از سوی جامعه همان خواسته و میل باطنی دشمنان می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: فردا در تاریخ ایران روز بسیار سرنوشت سازی است و همه باید در این روز یوم الله دیگری رقم بزنیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: فردا تمام نگاه جهان به سمت ایران و ایرانی است و رسانه های دوست و دشمن در انتظار حضور یا عدم حضور ملت ایران در پای صندوق های رای هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات به نوعی ادامه راه انقلاب و آرمان های نظام می باشد، عنوان کرد: در این مدت زمان دشمن دست به هر توطئه ای زد که مردم و ملت را از انتخابات دلسرد کند همانند کاری هایی که برای دلزدگی مردم از راهپیمایی 22 بهمن امسال انجام داد ولی جواب دندان شکنی از ملت همیشه در صحنه ایران گرفت.

این استاد حوزوی گفت: بی تفاوتی به انتخابات نه تنها باعث می شود که ماهیت و مشروعیت این نظام مردمی توسط دشمنان به یک بازیچه تبدیل شود، بلکه عدم شرکت و تحریم انتخابات از سوی جامعه همان خواسته و میل باطنی دشمنان می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان داشت: فردا متعلق به همه ایرانیان است و فردا باید برای رقم زدن آینده ای بهتر حضوری تاریخی و ماندگار در انتخابات یازدهم داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ان شاءالله فردا همه ملت ایران به ویژه مردم میهن پرست و انقلابی کردستان با حضور خود در شعب اخذ آرا تاریخ ساز خواهند شد و جواب دندان شکنی به یاوه گویان و دشمنان این انقلاب و نظام خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha