پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری گفت: شرکت مردم در میادین سیاسی و اجتماعی مصون کننده کشور از هرگونه تعرض داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در همایش نقش مردم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان، اظهار داشت: برای فهم نقش مردم در گام دوم، باید به نقش مردم در گام اول توجه نمود؛ انقلاب اسلامی در ایران همواره با مشارکت مردم همراه بوده، چه در صحنه انتخابات چه در حضور راهپیمایی‌ها! پس نقش مردم در گام دوم انقلاب مانند گام اول نقش اصلی و تعیین کننده نظام است.

هیچ نظامی در دنیا به‌اندازه ایران به رأی مردم رجوع نکرده است

وی با بیان اینکه در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی، ۳۷ انتخابات برگزار شده است، تصریح کرد: در تاریخ هیچ‌کدام از انقلاب‌ها یا نظام‌های جهان این مقدار رجوع به نظر مردم وجود نداشته و می‌توان گفت که این میزان از تأثیرگذاری و نقش پر رنگ مردم در طول تاریخ بی‌سابقه است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدری گفت: بر جامعه اسلامی واجب است که برای حفظ حکومت اسلامی هرچه می‌توانند در طبق اخلاص بگذارند؛ چراکه اگر مردم بی‌اعتنا شوند و درصحنه‌های اجتماعی و سیاسی شرکت نکنند، سبب می‌شوند که دشمنان و اراذل و اوباش به حقوق مردم تعرض کنند.

مشارکت بیشتر مردم در انتخابات دشمنان را به هراس می‌اندازد

وی، ترور شهید سلیمانی را نتیجه اتفاقات آبان ماه در کشور دانست و بیان کرد: آن‌ها فکر می‌کردند مردم از حکومت ناراضی بوده و با آن‌ها همراه می‌شوند؛ بنابراین دست به این جنایت زدند؛ اما اگر جمعیتی که برای تشییع سردار شهید ما به میدان آمد، قبل از شهادت ایشان به میدان می‌آمد، آمریکا هرگز جرئت این کار را نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدری در پایان شرکت مردم در انتخابات را موجب حفظ نظام، امنیت و ثبات در کشور دانست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha