پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با بیان این که راهبرد دشمن در برابر ملت ایران شکست خورده است، گفت: حماسه حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی، ضربه مهلک دیگری بر پیکره نیمه جان نظام سلطه خواهد بود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در لبیک به رهنمودهای ولی فقیه فردا حماسه تاریخی را خلق خواهند کرد، گفت: حماسه حضور ملت ایران در دوم اسفند ماه پیامی روشن برای غرب خواهد بود.

وی با بیان این که ملت با بصیرت، انقلابی و زمان شناس ایران اسلامی بار دیگر فردا با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی بار دیگر ولایت مداری و بصیرت خود را به نمایش خواهند گذاشت، بیان داشت: این انتخابات در شرایطی که دشمنان ملت ایران همه توان خود را برای تضعیف انقلاب به کار گرفتند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران بهتر از همه شرایط فعلی کشور و منطقه را می دانند و با خلق حماسه دیگری دشمن را وادار به عقب نشینی خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات شکست سنگینی برای آمریکایی ها به دلیل سیاست فشار حداکثری آنها در این سال های اخیر خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف آمریکایی ها از فشار اقتصادی به ایران اسلامی، ایجاد نارضایتی های اجتماعی در کشور است، تصریح کرد: اما ملت با بصیرت ایران اسلامی در جریان تشییع پیکر پاک سپهبد شهید سلیمانی و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب همواره آماده هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه عظیمی که این ملت در تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی خلق کردند در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد، خاطرنشان کرد: در طول این چند سال علیرغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی، اما ذره ای از عشق و دلدادگی مردم به نظام و انقلاب کاسته نشده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که وفاداری ملت ایران به آرمان های نظام و انقلاب در دهه چهارم بیش از هر زمان دیگری است، بیان داشت: دشمنان این ملت نفوذ و سلطه بر این کشور و ملت را با خود به گور خواهند برد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی همواره به انقلاب وفادار بوده اند و این وفاداری فردا به عینه ثابت خواهد شد، تصریح کرد: مشکلات و سختی ها نمی تواند ملت ایران را از انقلاب و آرمان های نظام و رهبری دور کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهبرد دشمن در برابر ملت ایران شکست خورده است، بیان داشت: حماسه حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی، ضربه مهلک دیگری بر پیکره نیمه جان نظام سلطه خواهد بود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که هر روز که می گذرد عزت و عظمت ایران اسلامی در عرصه منطقه ای و جهانی بیشتر می شود، افزود: این اقتدار نتیجه چهل سال هوشیاری و بصیرت یک ملت در برابر توطئه دشمنان داخلی و خارجی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha