پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

حوزه/ عالمی نیسی، با بیان اینکه ۸۵۰ هزار نفر در اهواز واجد رأی دادن هستند، گفت: در کلان‌شهر اهواز ۴۹۲ شعبه وجود دارد که از این تعداد ۸۲ شعبه سیار می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در آخرین ساعات مانده به شروع انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی، شعب و حوزه‌های انتخابیه در تدارک و آماده‌سازی برای برگزاری یک رویدادی با شکوه و ملی است.

در این راستا جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز، در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه اهواز، اظهارداشت: در این کلان‌شهر ۴۹۲ شعبه وجود دارد که از این تعداد ۵۲ شعبه سیار در روستاها و ۳۰ شعبه سیار در شهر و در مجموع ۸۲ شعبه سیار در اهواز وجود دارد.

وی افزود: عوامل اجرایی انتخابات در اهواز بیش از ۱۰ هزار نفر هستند که عموماً از کارکنان دولت‌ می‌باشند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه هم‌اکنون صندوق‌های رأی در مناطق مستقر شده‌اند، گفت: شعبی که آرا بین هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار دارند، طبق برنامه‌ریزی دقیق برای آن محل دو شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده، همچنین حدوداً ۳۰ شعبه با رأی بالای هزار و ۵۰۰ پیش‌بینی ‌شده است.

عالمی نیسی با اشاره به تقسیم‌بندی شهر به ۳۰ منطقه، اضافه کرد: برای هر منطقه یک مسئول تعیین شده و تقسیم‌کار را بر اساس مناطق انجام داده‌ایم.

فرماندار اهواز در پایان با بیان اینکه ۸۵۰ هزار نفر در اهواز واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: به میزان افراد واجد شرایط رأی دادن، ۱۰ درصد تعرفه بیشتر دریافت کرده‌ایم تا مشکلی در خصوص تعرفه‌های برگ رأی پیش نیاید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خوزستانی IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    جل الخالق تو انتخابات مجلس گذشته، واجدین شرایط رأی دهی رو یک میلیون و 65هزار نفر اعلام کردید حالا شدن 850هزار نفر؟ یعنی نرخ مرگ و میر تو 4سال گذشته انقد وحشتناک بوده؟
  • خوزستانی IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    عجیبه والا. همین آقای فرماندار که گفته 850 هزار نفر واجدین رأی دهی هستن بعد از انتخابات و موقع اعلام نتایج گفته 819هزار واجد شرایط رأی دادن بودن. یعنی ظرف چند روز 21هزار نفر آب رفتن؟
  • آریا IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    آقای فرماندار که اینجا فرمودن 850هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستن در موقع اعلام نتایج گفته 819هزار واجد شرایط رأی دان بودن. اختلاف 31هزار نفر فقط ظرف چند روز. چرا؟ در هر صورت میزان مشارکت بسیار پایین بوده و از 850هزار نفر فقط 320هزار نفر رأی دادن. یعنی 530هزار نفر شرکت نکردن. منتخب مردم خرمشهر زیر 10هزار رأی اوورده. واقعا خنده داره! آیا این آقا میتونه ادعا بکنه من نماینده مردم خرمشهر هستم؟ آقایون کی میخوان از خواب بیدار بشن الله اعلم !