چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انتخابات

حوزه/ استاندار همدان گفت: یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سعید شاهرخی، استان همدان با حضور در شعبه ۳۵اخذ رأی واقع در مخابرات همدان، رأی خود را به صندوق انداخت.
 
وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.
شاهرخی ادامه داد: چهل و یک سال از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در تمامی این سال ها ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری برای پایداری در نظام مقدس در تمامی عرصه ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بودند بدون تردید انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رای بوده ایم.
وی افزود: در انتخابات پیش رو نیز با توجه به رقابت‌های انتخاباتی و فضای گرم و پر شور تبلیغات همچون سال های قبل شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود و این انتخابات بار دیگر به همه جهان اثبات می کند که نهاد های اصلی و ارکان نظام اسلامی بر آمده از رای و اراده ملت بزرگ ایران است.
استاندار همدان گفت: دوم اسفند، روز تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی در پای صندوق های رای است و در این روز مردم عزیز ما نشان می دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، همچنان مصمم، با نشاط و متحدند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب  تاکید فرموده اند، انتخابات را با « حضور حداکثری » به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان کینه توز تبدیل می کنند.
وی خاطرنشان کرد:دوم اسفند فرصتی ارزشمند برای ثبت پیروزی درخشان دیگری در کارنامه افتخار آمیز ملت ایران بوده و غلبه شعور و آگاهی آنان بر عملیات روانی و جنگ تبلیغاتی رسانه های استکباری و صهیونیستی را فریاد خواهد زد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha