شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آزادبخت

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴۰هزار نفر تاکنون رأی داده‌اند که جمعیت فوق تصور ما بود و دوباره ثابت شد که مردم قبل از مسئولین و جلوتر هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، مصطفی آزادبخت، رئیس ستاد انتخابات استان همدان در نشست اصحاب رسانه ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸صبح  امروز آغاز شده است، اظهار کرد: بر اساس مقدماتی که با همکاری فرمانداران و بخش داران فراهم شده بود رأس ساعت ۸ کلیه شعب اخذ رأی آماده بودند.

وی با بیان اینکه ۲۶ حوزه انتخابیه در استان همدان فعال هستند، ادامه داد: ۴۰هزار نفر تاکنون رأی داده‌اند که جمعیت فوق تصور ما بود و دوباره ثابت شده که مردم قبل از مسئولین و جلوتر هستند.

آزادبخت عنوان کرد: دشمنان در انتخابات سرمایه گذاری کرده‌اند اما مردم باهوش هستند و با آگاهی به میدان آمدند تا دشمنان را ناامید کنند چراکه مردم با فشار و تحریم صحنه را ترک نخواهند کرد و فشار آنها بی فایده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کنونی در منطقه این انتخابات بسیار سرنوشت ساز و حساس است، گفت: انتخابات این دوره باعث ثبات و امنیت جمهوری اسلامی در منطقه می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: ۱۴۰ نفر کاندیدا در استان همدان در رقابت هستند و به جرأت می‌گویم که بستر انتخابات جمهوری اسلامی بسیار مطمئن و دارای امنیت بالایی است.

وی بیان کرد: هیأت نظارت اجرایی با دقت بالا بر انتخابات نظارت دارد، لذا انتخابات در سلامت کامل و امنیت انجام خواهد شد؛ گفتنی است که ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی تشکیل شده و رصد می کند با هر مسئله و افراد متخلف برخورد خواهد شد.

آزادبخت درخصوص مسائل انتظامی و امنیتی صندوق‌های رأی گفت:  در هر شعبه ۳ الی ۴ نفر مسئولیت حفاظت از صندوق را بر عهده دارند که بر عهده نیروهای سپاه و انتظامی است.

وی ابراز کرد: به دلیل تعدد کاندیداها و تنگاتنگ بودن رقابت احتمال دارد که برخی از حوزه‌های انتخابیه به مرحله دوم کشیده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha