پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، داشتن یک مجلس قوی را نیازمند حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود: تشکیل چنین مجلسی در مواجهه با سیاست های خصمانه استکبار جهانی بسیار اثرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در امامزاده یحیی(ع) ساری، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران، حضور در انتخابات را فرصت مناسبی برای تقویت اقتدار ملی دانست و گفت: این حضور برای ما، مایه عزت، قدرت، قوت و شوکت است و برای دشمنان بسیار مأیوس کننده و ناگوار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، داشتن یک مجلس قوی را نیازمند حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود: تشکیل چنین مجلسی در مواجهه با سیاست های خصمانه استکبار جهانی بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی به ویژگی های یک مجلس قوی اشاره کرد و با بیان این که نخستین ویژگی، انتخاب نمایندگان قوی است، گفت: باید از میان کاندیداها فردی که اصلح، احسن، بهترین، قوی ترین، متعهد، متخصص، سالم و صالح از نظر اخلاقی و دینی است، انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، حضور حداکثری با آرای بالا را دومین ویژگی یک مجلس قوی دانست و خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق های رأی باید همانند نماز اول وقت در نخستین ساعات باشد.

وی با بیان این که تحقق ایرانی امن و سالم در پرتو حضور حداکثری مردم محقق خواهد شد، بیان داشت: این حضور عزت را برای ایران اسلامی تحقق خواهد بخشید.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز روح شهید سلیمانی نظاره گر حضور مردم در پای صندوق های رأی است، افزود: ملت ایران با این حضور راه مقاومت اسلامی را در ادامه ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha