پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، در حال رأی دادن

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: اگر مجلسی قوی می‌خواهیم باید انتخابمان آگاهانه باشد؛ ازاین‌رو به فردی رأی دهیم که دلسوز مردم باشد!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، پس از حضور در پای صندوق‌های رأی، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم، اظهارداشت: در نظام جمهوری اسلامی هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود، به‌نوعی یک موشک نقطه زن به قلب آمریکا است.

وی لازمه یک مجلس توانمند را پشتوانه مردمی قوی دانست و تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده‌ استان همچون اشتغال و معیشت، نیاز به مجلسی قوی داریم تا بتواند حق مردم خود را از مطالبه کند؛ ازاین‌رو باید در انتخاب فرد اصلح تلاش شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با تأکید اینکه مردم باید به فردی رأی دهند که دلسوز آن‌ها باشد، نه صرفاً هم‌زبان و هم‌نژاد، گفت: نباید نگاه قومیتی و رفاقتی به این موضوع داشته باشیم و باید افراد توانمند به مجلس فرستاده شوند تا مشکلات مردم را پیگیری کنند.

امام جمعه اهواز گفت: اگر مجلس در تراز انقلاب اسلامی باشد مشکلاتمان کاهش پیدا می‌کند و نماینده‌ای که به مجلس می‌رود باید دلسوز نظام باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان تصریح کرد: اینکه برخی افراد بگویند شناخت کافی از نامزدها نداریم، بیشتر یک بهانه است! با توجه به اینکه در شهرستان اهواز سه نماینده انتخاب می‌شود، باید به هر سه نفر رأی داد و مردم از اکتفا به اسم یک کاندیدا بپرهیزند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha