پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله سعیدی در نخستین ساعات اولیه شروع رأی‌گیری

حوزه/ مردم همواره حضوری پرشور در دوره‌های مختلف داشتند و دشمنان هم هرساله بر دشمنی خود می‌افزایند؛ امیدواریم مردم با انتخاب خوبشان افرادی صالح را به مجلس بفرستند چراکه مجلس ریل‌گذار نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سعیدی در نخستین ساعات اولیه شروع رأی‌گیری با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه شرکت در انتخابات در سخنانی، گفت: مردم در چهل‌ویک سال گذشته در مناسبت‌های مختلف عبادی سیاسی شرکت کرده و نقشه‌ها و دسیسه افکنیهای دشمنان در این حضورت تأثیری نداشته است.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه به‌رغم دشمنی‌های دشمنان، انگیزه مردم برای حضور درصحنه‌های مختلف بیشتر می‌شود،‌بیان کرد: امسال هم شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش این انگیزه را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه دسیسه افکنیهای دشمنان نتیجه‌ای معکوس در میان ملت ایران دارد،‌ خاطر نشان ساخت: امروز مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی این مسئله را به‌وضوح نشان خواهند داد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به تأکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به حضور مردم در سیاست‌گذاری و دخالت در سرنوشت خود گفت: مردم به‌خوبی می‌دانند که مجلس ریل‌گذار نظام است.

آیت الله سعیدی در پایان با بیان تفاوت رژیم پهلوی با انقلاب اسلامی در تعیین سرنوشت مردم خاطرنشان کرد: مردم همواره حضوری پرشور در دوره‌های مختلف داشتند و دشمنان هم هرساله بر دشمنی خود می‌افزایند؛ امیدواریم مردم با انتخاب خوبشان افرادی صالح را به مجلس بفرستند چراکه مجلس ریل‌گذار نظام اسلامی است.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha