جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / گفتمان تبلیغی فاطمیه با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین پناهیان

حوزه/ رئیس شورای راهبردی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: گردهمایی اصحاب اندیشه و فعالان فرهنگی شهرستان سمنان، به مناسبت یکسالگی صدور بیانیه تاریخی گام دوم انقلاب و با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، رئیس شورای راهبردی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) استان سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: گردهمایی اصحاب اندیشه و فعالان فرهنگی شهرستان سمنان، به مناسبت یکسالگی صدور بیانیه تاریخی گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای تبیین گام دوم انقلاب که توسط مقام‌معظم رهبری نگارش شده است و ایشان فرمودند که «من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیدم...من بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند ولی راجع به این می گویم این کار را بکنند ...» سلسله نشست های تخصصی از سوی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) استان سمنان برگزار می شود.

امام جمعه موقت سمنان افزود: گردهمایی اصحاب اندیشه شهرستان سمنان با موضوع «جوانان و گام دوم انقلاب» تشکیل جبهه واحد فرهنگی در راستای اندیشه های امامین انقلاب اسلامی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد با بیان اینکه ثبت نام حضور در این نشست از طریق ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۱۶۶۳۴۷۴۳ انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: این نشست تخصصی سه شنبه ششم اسفندماه برگزار می شود که آخرین مهلت ثبت نام به منظور حضور در این نشست حداکثر تا روز شنبه سوم اسفندماه می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha