جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و رأی خود را در صندوق سیار شماره ۵۶۳ انداختند.

معظم له در سخنانی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار داشتند: مردم در رای‌دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری باید به دو موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ایشان با اشاره به آیه‌ای از قرآن‌کریم بیان کرد: خداوند با دو دسته از افراد است که نخست انسان‌های اهل تقوا و همچنین افرادی که به مردم خدمت می‌کنند؛ مجلس شورای اسلامی محل خدمت به مردم است و مردم باید به افرادی رای بدهند که خدمت گذار مردم باشند و تقوا را رعایت کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کردند: از خداوند می خواهیم این نظام مقدس را زیر سایه امام زمان(عج) حفظ کند و همچنین  مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و  ملت ایران را نگهداری کند.

گفتنی است: پیش‌ از این نیز حضرات آیات مکارم شیرازی،نوری همدانی و سبحانی در انتخابات شرکت کرده بودند.

خاطر نشان می شود: ۹۳ نفر برای حضور در مجلس شورای اسلامی در قم رقابت می کنند که دو نفر نیز نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان در قم شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha