پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آقاخانی

حوزه/ فرمانده انتظامی قم گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در سطح استان، انتخابات در قم،‌ در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است، اکنون با توجه به حضور گسترده مردم هیچ مساله ای نداریم و مردم با آرامش و سلامت در حال رای دادن هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سردار عبدالرضا آقاخانی با حضور در ستاد انتخابات استان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: قانون تکلیف نیروی انتظامی درموضوع انتخابات را به خوبی روشن کرده است که بر اساس آن مسئولیت امنیت برگزاری انتخابات با نیروی انتظامی می‌باشد.

وی گفت: با اشرافیت کامل و همکاری با سایر دستگاهای اطلاعاتی و امنیتی و شورای تامین استان،‌ انتخابات در قم بدون کوچکترین مشکلی درحال برگزاری است؛ اکنون با توجه به حضور گسترده مردم هیچ مساله ای نداریم و مردم با آرامش در حال رای دادن هستند.

سردار آقاخانی افزود: در همین رابطه در قم نیز با حدود ۷۰۰ شعبه اخذ رای در همه مناطق استان،‌ انتخابات با آرامش کامل در حال برگزاری است

فرمانده انتظامی قم ادامه داد: تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات همچون رصد اطلاعاتی و امنیتی از ماه های قبل شروع شده و امروز نیز نیروهای ما قبل از ساعت رسمی برگزاری انتخابات در شعبه‌ها حاضر بودند تا مردم با آسودگی خاطر رای خود را به صندوق ها بیندازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تقویم کاری سال ۹۸ نیروی انتظامی استان برنامه های خاص را پیش بینی کرده بودیم که یکی از مهمترین آن‌ها انتخابات بود که با تجربه سال‌های گذشته،‌ اکنون وضعیت امنیتی انتخابات در قم به خوبی تامین و این حماسه ملی با آرامش کامل درحال برگزاری است.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha