پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ رای انداختن آیت الله نمازی ، عوامل اجرایی انتخابات و خبرنگاران کاشان در صندوق 188

حوزه / رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان، انتخاب صحیح مردم را موجب تشکیل مجلسی قوی و انقلابی دانست و گفت: براساس دستور وزارت کشور، رای دهندگان اجبار به انگشت زدن در استامپ نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان، امروز جمعه دوم  اسفند در دیدار با آیت الله نمازی، حضور مردم در انتخابات را  از مهمترین یوم الله های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات قطعا موجب شکست دشمن خواهد شد.

وی، هیأت نظارت و هیأت اجرایی کاشان را به عنوان دو بال برگزاری انتخابات سالم عنوان کرد و افزود: بالغ بر هزار نفر کار نظارت بر انتخابات شهرستان کاشان را به عهده دارند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان، انتخاب صحیح مردم را موجب تشکیل مجلسی قوی و انقلابی دانست و گفت: براساس دستور وزارت کشور، رای دهندگان مجبور به انگشت زدن در استامپ نیستند.

علی اکبر مرتضایی قهرودی، فرماندار ویژه کاشان و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی، گفت: با تعامل و همکاری عوامل اجرایی، هیأت نظارت، نمایندگان کاندیداها، بسیج، نیروی انتظامی و خبرنگاران زمینه برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل فراهم شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha