شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرمست

حوزه/ استاندارقم گفت:تا این لحظه بیش از ۱۶۰ هزار تعرفه رای دراختیار حاضرین گذاشته شده و این به معنای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  بهرام سرمست استاندار قم امروز درستاد انتخابات قم درگفت وگو با خبرنگاران گفت: شاهد انتخاباتی باشکوه هستیم و علی‌رغم تبلیغات رسانه‌های بیگانه درخصوص کمرنگ بودن مشارکت مردم قم به واسطه شیوع احتمالی ویروس کرونا، حضور مردم قم درپای صندوق‌های رای حتی پررنگ تر از سال‌های گذشته‌است.

وی افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم اندیشیده شده تا هم مواد ضدعفونی کننده درشعب اخذ رای فراهم باشد و هم با توجه به این که دستگاه احراز هویت الکترونیکی در همه شعب وجود دارد، دیگر نیازی به استفاده از استامپ الزامی نباشد.

وی ادامه داد: پیش بینی‌های صورت گرفته  باعث شد امروز بیشتر از دوره‌های گذشته شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای باشیم، تا این لحظه بالغ بر ۱۶۰ هزار تعرفه در اختیار حاضران گذاشته شده این به معنای این است که نسبت به دوره های قبل این حضور پررنگ تر است.

سرمست گفت: مردم ما با حس مسئولیت پذیری و دغدغه‌هایی که در خصوص نظام و حق تعیین سرنوشت خود دارند، اعجاب و شگفتی را برای ناظران بین المللی رقم زنند.

وی بیان کرد:‌ از همه مردم تشکر می‌کنیم که درشریط حساس کشور که نیاز به حضور آنان است،‌ موقعیت را به خوبی درک می‌کنند و با حضور پرشور خود در میدان، دست رد به سینه دشمنان می‌زنند.

وی ادامه داد: از همه عناصر برگزاری انتخابات و اصحاب رسانه که پرتلاش در صحنه حاضر هستند تشکر می‌کنم؛ تمام ۶۶۹ شعبه اخذ رای آنلاین است و رای‌گیری در آن‌ها بدون هیچ گونه اختلال و بی نظمی درحال انجام است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه دوم اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در۶۶۹ شعبه اخذ رای استان قم آغاز شد.

بر اساس برآورد جمعیت قم، از مجموع ۸۲۰ هزار و ۵۸۸ تَن واجدان شرایط انتخابات در قم ۴۷۱ هزار و ۹۶۷ تَن مَرد و ۴۰۸ هزار و ۶۲۰ تَن‌ زن هستند و ۴۲ هزار و ۶۸۸ تَن‌ رای اولی می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha