پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله فاضل

حوزه/عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، گفت: علیرغم تبلیغات وسیع دشمنان نظام آگاهی مردم توطئه های آن ها را خنثی کرد،

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی پیش از ظهر امروز ضمن شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم که یکی از جشن های بزرگ انقلاب امروز در سراسر کشور عزیزمان ایران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: امروز یکی از روزهایی است که مردم در سرنوشت خودشان تاثیرگذار هستند و با حضور خودشان نشان می دهند که علاقمند به نظام و رهبری هستند.

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان این که امروز توفیقی دوباره دست داد تا در این دو انتخابات شرکت کنیم، ابراز داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه ای شرعی است و می خواهم این نکته را بار دیگر تاکید کنم که جزء تاکیدات امام خمینی(ره)  بود که حضور در انتخابات علاوه بر این که یک حق شهروندی است ، یک تکلیف شرعی است و عده ای به دنبال این هستند که این موضوع را کمرنگ کنند.

وی تاکید کرد: اولا مردم بدانند شرکت در انتخابات به عنوان یک امر واجب است و روشن است که دشمنان ماه ها به دنبال این بودند که این انتخابات را کمرنگ بکنند و به چه اندازه در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی خباثت دشمنان را دیدیم که می خواستند مردم در صحنه نباشند که این خواسته ای شوم آن ها محقق نشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: به برکت شهادت شهید سلیمانی و یوم الله 22 بهمن و از همه مهم تر آگاهی خود مردم تمامی دسیسه های دشمنان نظام را از بین برد و مردم با شور و نشاط برای حفظ انقلاب و استقلال کشور پای صندوق ها رای حاضر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha