جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شیطان فقط از جنس اجنه نیست، و برخی از آدم‌های اطرافمان نیز شیطان هستند، اظهار کرد: گاهی یک مسئول با بیان شبهه ای همانند ویروس کرونا عمل می کند و جامعه را به سمت گمراهی می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» درهمدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان، ضمن دعوت به رعایت تقوا، خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که باعث می شود انسان به گمراهی کشیده شود، تبعیت از سخنان بیهوده و عبث است.

وی با بیان اینکه باید مراقب وسوسه گری‌های شیطان باشیم، اظهار داشت: شیطان با تعدی و تجاوز، از ملکوت خداوند به بیرون رانده شد و لذا پیوند این موجود با هر کس زمینه ساز بی آبرویی اش خواهد بود.

امام جمعه همدان افزود: یکی دیگر از راه های نفوذ شیطان، دعوت به کفر است، اما نباید فراموش کنیم که شیطان به کسی اجبار نمی‌کند بلکه او را سرگرم می کند تا از هدف اصلی به دور شود، بنابراین داشتن هدف مشخص برای انسان از گمراهی او جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه شیطان فقط از جنس اجنه نیست و برخی از آدم‌های اطرافمان نیز شیطان هستند، خاطر نشان کرد: گاهی یک مسئول با بیان شبهه ای همانند ویروس کرونا عمل می کند و جامعه را به سمت گمراهی می برد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: خواهش من از شما این است که به شبهات شیطان های انسانی توجه نکنید، چرا که کم کاری برخی از مسئولان ارتباطی به رأی دادن ندارد و نباید خطای مسئولی را به پای نظام نوشت.

وی، راه برون رفت‌ از مشکلات را انتخاب اصلح دانست و گفت: مردم با حضور با شکوه و چشم گیر خود این پیام را صادر خواهندکرد که، فشار و تحریم تاثیری بر اراده این کشور نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اینکه هر زمان انتخاب‌های خوبی انجام شده است، کشور شاهد پیشرفت بوده، اظهار داشت: گام بعدی پس از خلق حماسه های تشییع پیکر شهید سلیمانی و ۲۲ بهمن، شرکت در انتخابات است.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی، یادآور شد: با نگاهی‌ به وصیت‌نامه شهید سلیمانی‌، خواهیم دید که تقویت نظام و توجه به جمهوری اسلامی مورد تأکید ایشان بوده است و لذا حضور در پای صندوق رای نشان دهنده یکسان بودن هدف ما با هدف سردار سیلمانی است، که آن تقویت کشور، رهبری و نظام است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: سردار سلیمانی ها برای رسیدن به این هدف از جان خود گذشتند، و امروز ما وظیفه داریم که با رای خود راه آنها را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم نتیجه این انتخابات تشکیل یک مجلس قوی باشد، اظهار داشت: منتخبانی که امروز نام آنها از صندوق های رای بیرون می آید، نباید وعده‌های خود را فراموش‌ کنند و باید عمل به آنها را جز تعهدات خود بدانند و داشتن صداقت با مردم و اشتغال جوانان را اولویت های خود بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان یادآور شد: استان همدان در عرصه های صنعت، کشاورزی و گردشگری زمینه های بسیاری برای توسعه دارد، اما نیازمند تلاش بیشتر مسئولان برای رشد هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha