چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمنان از هر فرصتی در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات استفاده کردند ولی ملت ما مثل همیشه با شور و شعور خود در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده امروز در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای در سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز یک جشن ملی است و این جشن بسیار بزرگ با حضور پرشور مردم در صحنه رنگ و بوی دیگری می گیرد.

وی، مراجعه به آراء عمومی را یکی از برکات مهم نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: ان شاء الله مردم نیز در این صحنه همچون دیگر صحنه های دفاع از انقلاب حضوری پرشور خواهند داشت.

سردار حسینی با اشاره به تلاش های دشمن در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دشمنان از هر فرصتی در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات استفاده کردند، ولی ملت ما مثل همیشه با شور و شعور خود در انتخابات حضور پرشوری دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری انتخابات مجلس یازدهم اولین انتخابات بعد از انتشار بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی است و به همین دلیل حضور مردم در این انتخابات بسیار با اهمیت است.

وی ضمن اشاره به برگزاری این انتخابات بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و لبیک آنها برای حضور در این دوره از انتخابات پیام بسیار واضحی در راستای نشان دادن عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha