پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان با حضور در ستاد انتخابات استان از تمامی عوامل دخیل در برگزاری انتخابات قدردانی کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، خنثی کننده تهدیدات دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امروز در بازدید از ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، با قدردانی از تلاش عوامل اجرایی، نظامی و حفاظتی استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: امروزبا توجه به حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق های رای، روز جشن ملی ماست.

وی، تبلیغات مسموم دشمنان را محکوم به شکست دانست و افزود: دشمنان از مدت ها پیش برای حضور کمرنگ مردم در این دوره از انتخابات، برنامه ریزی کرده اند و همچنان در حال شایعه پراکنی های بی اساس و باطل خود هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی اظهار کرد: مورد خاصی از شیوع ویروس کرونا در استان ما وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل است. شبکه های ماهواره ای و رسانه های معاند در حال سوءاستفاده از ویروس کرونا برای کاهش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هستند.

 امام جمعه تبریز تصریح کرد: شایعات بی اساس دشمنان همچون انتقال ویروس کرونا از طریق انگشت زدن به استامپ، با درایت و هماهنگی شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور مدیریت شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در همین راستا ادامه داد: استفاده از استامپ در تمامی شعب انتخابات در سراسر کشور، اختیاری است و هموطنان عزیز می توانند با اختیار خود از امضا یا اثرانگشت استفاده کنند.

وی حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای را یکی از مهم ترین عوامل تقویت نظام قلمداد کرد و افزود: تشکیل مجلس قوی نیز یکی دیگر از مؤلفه های دخیل در اقتدار نظام است که این امر جز با مشارکت پرشور مردم در انتخابات، میسر نیست.

وی به بخشی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت انتخاب اصلح و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، افزود: از تمامی عوامل و دست اندرکاران این دوره از انتخابات و همچنین رسامه ملی، سایت ها و پایگاه خبری که عملکرد بسیار خوبی در رونق هرچه بیشتر انتخابات دارند قدردانی می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha