پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور اقلیت های دینی در انتخابات

حوزه/ رییس انجمن صابئین مندایی، با بیان اینکه حضور اقلیت‌های مذهبی پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، علت حضور خود در انتخابات مجلس را این‌گونه بیان کرد: برای تعیین آینده سیاسی کشور در انتخابات شرکت کردیم و مطالبه ما از نمایندگان رفع مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حبیب عابدی، رییس انجمن صابئین مندایی، امروز که برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به مسجد جوادالائمه(ع) آمده بود، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقلیت‌های مذهبی ایران، همچون سایر هم‌وطنان خود، ایران را دوست دارند، اظهارداشت: ما همچون سایر هم‌وطنانمان به ایران عشق می‌ورزیم و امروز برای تعیین سرنوشت و آینده خود در این انتخابات شرکت کردیم.

وی با بیان اینکه حضور اقلیت‌های مذهبی پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، تصریح کرد: رسانه‌های خارجی ماه‌هاست که در ماهواره و شبکه‌های اجتماعی بر ضد ایران تبلیغ کرده و جوری وانمود می‌کنند که کسی در ایران رأی نخواهد داد؛ اما قطعاً حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان آنان است.

 رییس انجمن صابئین مندایی، مطالبه خود از نمایندگان مجلس را ساختن ایرانی آباد و تلاش برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های جامعه دانست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha