پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دهقانی

حوزه / دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با بیان اینکه به شکایات انتخاباتی در شعبه ویژه رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: بعضی از ستادهای تبلیغاتی کاندیدهای مجلس یازدهم در کاشان باید پاسخگوی تخلفات و جرایمی که در فضای مجازی مرتکب شده اند، باشند.

روح الله دهقانی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با بیان اینکه با حضور پرشور مردم ایران در انتخابات دوم اسفند حماسه دیگری در تاریخ ایران رقم خورد، گفت: مردم دارالمومنین و شهید پرور کاشان حضور بسیار پرشوری در پای صندوق های رای داشتند.

وی، با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در برگزاری انتخابات کاشان گزارش نشده است، به بداخلاقی های انتخاباتی در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: به شکایات انتخاباتی در شعبه ویژه دادستانی کاشان رسیدگی خواهد شد. بعضی از ستادهای تبلیغاتی نامزدها باید پاسخگوی تخلفات و جرایمی که در فضای مجازی مرتکب شده اند، باشند.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان در پایان گفت: امیدواریم مجلس یازدهم یک مجلس کارآمد و قوی باشد که بتواند با ریل گذاری خوب قوه مجریه را در گام دوم انقلاب شکوهمنداسلامی ایران کمک کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha