جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار آیت الله اعرافی با آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی، رسیدگی به مشکلات مردم را از رسالت های نمایندگان ولی فقیه در استان ها دانستند و بیان کردند: هجرت و تبلیغ روحانیون برجسته موجب تعمیق و تقویت باورهای دینی و فرهنگی در بین مردم استان ها بویژه جوانان آن دیار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله  سبحانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان اینکه لرستان، استانی ولایت مدار و محب اهل بیت(ع) است خاطر نشان کردند: دفاع از حریم اهل بیت(ع) از خصوصیات و ویژگی های بارز مردم این دیار است .

این مرجع تقلید با بیان اینکه نیاز است روحانیون لرستانی که در قم مشغول به تحصیل هستند و از جهت علم و اخلاق به مراتبی رسیده اند به لرستان هجرت کنند افزودند: هجرت و تبلیغ روحانیون برجسته موجب تعمیق و تقویت باورهای دینی و فرهنگی در بین مردم استان ها  بویژه جوانان آن دیار خواهد شد.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به تخصصی شدن دروس و رشته های حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: امید می رود در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شود تا زمینه حضور مبلغان دینی فرهیخته و متخصص در استان فراهم شود.

معظم له  با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت های خطیر نمایندگان ولی فقیه در استان ها  رسیدگی به مشکلات مردم و رساندن این مشکلات به سازمانها و مدیران مسئول است گفتند: نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و در حل مشکلات مردم با سعه صدر رسالت خود را انجام دهند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان، گزارشی از وضعیت دینی،فرهنگی، اجتماعی و همچنین حوزه های علمیه خواهران و برادران لرستان ارائه کرد .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایتمدار و همیشه حاضر در صحنه هستند گفت:پیشینه پرافتخار و درخشان عالمان دینی و روحانیت این استان در دفاع از ارزش های والای اسلامی و انقلابی بر کسی پوشیده نیست . 

وی با اشاره به اینکه مردم مومن و ولایی استان لرستان در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نموده اند افزود:مردم این استان شایسته خدمت هستند و تمام همت خود را برای رفع مشکلات این استان بکار خواهیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر رویش جوانان مومن ،انقلابی، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه در این استان به عنوان مدافعین مطمئن از کیان اسلام و انقلاب اسلامی تاکید کرد . 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • افشین CA ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    خبرت سوخته متاسفانه مربوط به قبل انتخاباته