پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / حضور مردم قم در انتخابات

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: در روزهای اخیر دشمنان به ترفند شیوع بیماری «کرونا» در کشور متوسل شدند و امید فراوانی داشتند که با پررنگ کردن این فریب رسانه ای مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند، ولی این چنین نشد و یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب شد.

حجت الاسلام المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه دیگری آفریدند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: امروز مردم با فرهنگ و با بصیرت کردستان برای تعیین سرنوشت و آینده خود از همان اوایل صبح در شعب رای حاضر بودند و به نمایندگان اصلح خود رای «آری» دادند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه دشمن برای کم رنگ شدن انتخابات مجلس یازدهم از هیچ کوششی فروگذار نبوده است، بیان کرد: دشمن دست به هر حیله و ترفندی زد که مشارکت مردم در انتخابات یازدهم را کاهش دهد ولی به مانند گذشته شکستی دوباره تجربه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه گفت: در روزهای اخیر دشمنان به ترفند شیوع بیماری «کرونا» در کشور متوسل شدند و امید فراوانی داشتند که با پررنگ کردن این فریب رسانه ای مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند، ولی این چنین نشد و  یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب شد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تقدیر از بینش و بصیرت سیاسی مردم کردستان، افزود: امروز مردم کردستان فرهنگ و درایت خود را به دنیا نشان دادند، حضور پرشور در شعب اخذ رای باعث گردید که مزدوران داخلی و خارجی این کشور شکست دیگری در کارنامه سیاه خود ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پرشکوه مهر تاییدی بر مشروعیت این انقلاب و نظام اسلامی است، اظهار داشت: دشمن امروز بار دیگر یاس و ناامیدی را تجربه کرد، ولی افسوس که دشمنان و معاندان از این همه شکست و حرمان درست عبرت نمی گیرند و هر روز به فکر توطئه ای علیه این نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان داشت: ملت ایران به ویژه مردم فهیم و ولایتمدار کردستان امروز با حضور پرشکوه خود در شعب اخذ رای نشان دادند که باهوش تر از آن هستند که فریب تبلیغات دروغین رسانه های غربی و معاند را بخورند، رسانه هایی که دست به هر کاری زدند که اجازه ندهند ملت ایران در پای صندوق های رای حاضر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha