جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قربانی حمله با چاقو در مسجد لندن مهاجم خود را می بخشد

حوزه/ نمازگزاری که در حمله چاقو کشی در مسجد لندن از ناحیه گردن مجروح شده و روز جمعه دوباره به مسجد بازگشته می گوید که مهاجم را می بخشد و فقط برای او متاسف است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sky، قربانی حمله چاقوکشی در مسجد لندن که جان سالم به در برده می گوید که مهاجم را می بخشد.

رفعت مقلد که یک مسلمان ۷۰ ساله می باشد، روز پنج شنبه در حمله چاقو در مسجد در ناحیه گردن مجروح شده و به سبب جراحات وارده به بیمارستان منتقل گردید.

 وی که روز جمعه برای اقامه نماز به مسجدی در نزدیکی پارک رجنت بازگشته می گوید از مهاجم متنفر نیست و برای او متاسف است.

متهم ۲۹ ساله که به جرم اقدام به تقل دستگیر شده هنوز در بازداشت پلیس قرار دارد.  او توسط نمازگزاران دیگر در مسجد مهار شده و به پلیس تحویل داده شد.

مقلد که موذن مسجد می باشد گفت: وقتی از پشت به من چاقو زد احساس کردم که یک نفر با آجر از پشت به من کوبیده است.

وی افزود: من فقط احساس کردم که خون از گردنم جاری شده و همین کار مرا به بیمارستان کشاند. همه چیز خیلی ناگهانی اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به اینکه چرا به این زودی و پس از حمله دوباره به مسجد بازگشته گفت: حضور در نماز جمعه برای من بسیار مهم است. اگر این را از دست بدهم یعنی چیز بسیار مهمی را از دست داده ام و نماز برای ما مسلمانان بسیار اهمیت دارد.

 اسکاتلندیارد گفته که حمله ارتباطی با تروریسم نداشته است. درحالیکه صادق خان شهردار مسلمان لندن برای ابراز همدردی با نمازگزاران پس از حمله تروریستی در نماز جمعه شرکت می کرد، پلیس از مردم و نمازگزاران خواسته هشیار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha