جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسی پور

حوزه/ اینک که یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده ضمن تبریک به منتخبین و آرزوی توفیق خدمت صادقانه در این مسئولیت خطیر از تمام کسانیکه با رای خود این حقیر را مرهون الطاف خود نموده به ویژه روحانیون‌ علما و فرهیختگان حوزه و دانشگاه تشکر و قدردانی مینمایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ متن اطلاعیه حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در خصوص نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و شهید پرور استان قم و مجاورین بارگاه قدسی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، 
خدا را سپاس که پس از دوره کوتاه خدمت به حرم آل‌الله بار دیگر توفیق حاصل شد تا با دعوت جمعی از علما، بزرگان و جوانان ولایی و انقلابی قم با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مورد نظر ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از آبرو و تجربه ناچیز خود در جهت اهداف انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون پاک شهیدان والامقامی همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است بهره برده‌ و خویش را در معرض رأی و انتخاب شما قرار دهم تا بار دیگر خاطرات شیرین خدمات سال‌های نه‌چندان دور را به کمک هم،تکرار نماییم.

اینک که یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده ضمن تبریک به منتخبین و آرزوی توفیق خدمت صادقانه در این مسئولیت خطیر از تمام کسانیکه با رای خود این حقیر را مرهون الطاف خود نموده به ویژه روحانیون‌ علما و فرهیختگان حوزه و دانشگاه تشکر و قدردانی مینمایم.

از ائتلاف بزرگ نیروهای انقلاب(ابنا) و تمام افراد احزاب وجریان‌های سیاسی که در قالب حمایت و یا فعالیت های تبلیغی همراهی و همکاری داشتند صمیمانه سپاسگزارم.

بی تردید پیروز این صحنه همه ی کسانی هستند که باخلوص نیت و به قصد خدمت به مردم و ادای وظیفه پا به این عرصه نهادند.

توفیق‌ همگان را از خداوند متعال مسئلت نموده و پیشرفت سعادت و سربلندی روزافزون ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار قم را از خداوند متعال خواستارم.

محمدحسین‌ موسی‌پور

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha