سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 887519
۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
عبای خاکی

حوزه/ همایش علمی کاربردی آموزش روایتگری جبهه مقاومت با عنوان «عبای خاکی» و افتتاحیه ستاد راویان روحانی در سال ۹۸ به همت موسسه روایت سیره شهدا و شبکه ملی وارثون در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش علمی کاربردی آموزش روایتگری جبهه مقاومت و افتتاحیه ستاد راویان روحانی در سال ۹۸ با هدف مهارت آموزی و مهارت افزایی و با حضور مسئولانی از بعثه مقام معظم رهبری و مراکز تخصصی حوزوی و جمعی از روحانیون رزمنده و راوی و مبلغان فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شد.

در این همایش یک روزه، ابتدا حجت الاسلام دانش عضو موسسه روایت سیره شهدا و از اساتید حوزه و دانشگاه به ارائه مباحثی پیرامون مولفه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

سپس دکتر «مهدی فیروزکوهی» عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) موضوع شناخت جغرافیای عملیاتی جبهه مقاومت و ارتباط آن با ویژگی‌های بومی و فرهنگی منطقه و نیز تبدیل موازنه قدرت به موازنه ترور و وحشت را مورد تحلیل قرار داد.

همچنین سردار «امیر نوحی» عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) در سخنانی، بخشی از مباحث عملیاتی جبهه مقاومت و شهدای شاخص این جبهه را تشریح کرد.

در پایان همایش، آیین افتتاح ستاد راویان روحانی اردوهای راهیان نور سال ۹۸، با حضور مسئولان حاضر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha