جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با بیان اینکه پیام دوم اسفند خدمت به مردم است، گفت: مردم انقلابی برای تحکیم هر چه بیشتر پیوند با نظام اسلامی و ساختارهای مبتنی بر مردم سالاری دینی، با حضور در پای صندوق رأی حماسه آفریدند.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مردم هرگز دست از حمایت نظام اسلامی برنخواهند داشت، گفت: به رغم دروغ پراکنی و شایعه سازی رسانه های ضد انقلاب برای عدم حضور مردم انقلابی در انتخابات، حماسه دوم اسفند در تاریخ ماندگار شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی ادامه داد: به لطف الهی تجدید بنای خانه ملت با رأی مردم ریل گذاری شد و یاران انقلاب اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی در صحنه انتخابات، «سیلی دوم» را به دشمن زدند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور در جشن ملی انتخابات و ادای حقوق مدنی در دوم اسفند، حجت را بر نمایندگان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی تمام کردند.

حجت الاسلام فرهنگیان بیان کرد: منتخبان مردم در عین حالی که خود بر مشکلات و تنگناهای متعدد جامعه آگاه بوده و بارها در اجتماعات مختلف بر آن صحه گذاشته و قول رفع نگرانی و دغدغه معضلات را داده اند؛ از این رو باید تمام همت خود را برای خدمت رسانی بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه سخنان ارزشمند حضرت امام(ره) در خصوص جایگاه مردم انقلابی که فرمودند: «من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین(ع) هستند»، باید در دستور کار مسئولان باشد، اظهار داشت: منتخبان مردم در صورت لیاقت خدمتگزاری، نخست با ادای دین به موکلین خود درباره رفع مشکلات جامعه و سپس در پیشگاه خداوند و امام(ره) و شهدا سرافراز خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با بیان اینکه پیام دوم اسفند خدمت به مردم است، ادامه داد: مردم انقلابی برای تحکیم هر چه بیشتر پیوند با نظام اسلامی و ساختارهای مبتنی بر مردم سالاری دینی، با حضور در پای صندوق رأی حماسه آفریدند.

وی در پایان گفت: فلسفه ذاتی مسئولان و نمایندگان مردم، خدمتگزاری و اهمیت بیشتر به دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بزرگترین آن جامه عمل پوشاندن به فرامین امامین انقلاب در خصوص خدمت به صاحبان اصلی نظام اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن باوندپور IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    1 0
    هر چند یکی از نمایندگان ادوار گذشته شهرستان سنقر و کلیایی که بارها توسط دستگاههای اجرایی و نظارتی رد صلاحیت شده، این دوره به اسم حمایت از رقیب نماینده خدوم و ولایتمدار ، فرصت را غنیمت شمرده و در میتینگ سیاسی با حمله به حوزه های علمیه و روحانیت مظلوم عقده گشایی نموده که به فضل الهی با همین جسارتها راه بجایی نبرده و خانه اهانت کنندگان را ویران کرد. و نماینده مردم دار دوره قبل همچنان مورد اعتماد مردم قدردان در مجلس یازدهم قرار گرفت. امید است مجموعه دلسوزان نظام اسلامی با تدابیر لازم جلو هتاکی و رفتار به دور از اخلاق انسانی را نسبت به روحانیت بگیرند.