پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکدار گفت: مرکز رشد امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در نظر دارد اولین فراخوان شناسایی طلاب خلاّق و ایده پرداز را در اسفند ماه جاری برگزار کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار درگفت و گو با  خبرگزاری حوزه  با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت نوآوری و خلاقیت در حوزه های علمیه و تاکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت شناسایی و ایجاد بستر های حمایتی از حوزویان مستعد، مرکز رشد حوزه های علمیه راه اندازی شد و برنامه های نوآورانه حوزه از طریق این مرکز پیگیری می شود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه هدف از برگزاری این فراخوان را شناسایی افراد و گروه های خلاق و برنامه ریزی برای ایجاد زمینه های حمایتی از آن ها دانست.

وی در ادامه در توضیح برخی از شرایط ثبت نام گفت: طلاب یا گروه های حوزوی دارای محصول دینی یا غیر دینی و یا استعدادهای برتر دارای ایده و همچنین کسانی که حائز رتبه در مسابقات علمی و یا فرهنگی شده اند می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار بیان داشت:فراخوان شناسایی حوزویان خلاق و نوآور از تاریخ ۱۲/۴/ ۹۸  تا تاریخ ۹۸/۱۲/۲۵ برگزار می شود و افراد علاقه مند به شرکت در این رویداد می توانند از طریق سامانه پیشخوان حوزه های علمیه اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha