جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس کل دادگستری استان فارس

حوزه/ رئیس‌کل دادگستری استان فارس از برگزاری انتخابات استان در کمال صحت و سلامت خبر داد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان فارس، اظهار داشت: انتخابات استان فارس در کمال صحت و سلامت برگزار شد.

وی در ادامه اضافه کرد: دادگستری استان فارس با اعزام معاونین به‌تمامی حوزه‌های انتخابیه سطح استان، بر روند انتخابات نظارت مستقیم داشت و در جلسات شورای تأمین همکاری نزدیکی با ناظرین و مجریان داشت.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس با تأکید بر اینکه انتخابات استان فارس خوب، سالم و رقابتی برگزار شد، عنوان کرد: البته تخلفات جزئی در حاشیه برخی از حوزه‌ها گزارش‌شده که متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی اقدامات وسیع دادگستری استان را پیرامون برگزاری انتخابات موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: از چندین ماه قبل، دادگستری استان با تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی در خصوص روند هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات مشارکت داشت که نتیجه آن این شد نخستین انتخابات پس از گام دوم بسیار پرشور و سالم در سطح استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان ضمن تبریک به منتخبین مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: امیدواریم افرادی که منتخب مردم در این انتخابات شده‌اند به مسائل کلی کشور و استان عنایت ویژه داشته باشند و به نحوی عمل کنند که مورد رضایت پروردگار بوده باشد.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha