جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ششمین جشنواره فرهنگی امام باقر(ع)

حوزه/ آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی امام باقر علیه السلام با عنوان "امام باقر ذخیره رسالت و گنج امامت" در اول ماه مبارک رجب خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی امام باقر علیه السلام با عنوان "امام باقر ذخیره رسالت و گنج امامت" در اول ماه مبارک رجب خبر داد.

سید عقیل عبدالحسین یاسری عضو کمیته برگزار کننده این جشنواره در این زمینه گفت: جشنواره امسال برای ششمین سال پیاپی برگزار می شود و تا کنون نشست ها و جلسات متعددی برای هماهنگی برگزاری این جشنواره و تعیین اهداف و محورهای تحقیقاتی آن برگزار شده است و قرار بر این شد جشنواره امسال در اول ماه رجب برگزار شود.

وی افزود: کمیته برگزار کننده تصمیم گرفته که محورهای علمی جشنواره متناسب با شخصیت محوری آن یعنی امام باقر علیه السلام باشد و این مسئولیت بزرگی را بر دوش ما قرار داده است زیرا امام باقر علیه السلام در دوران خود محور و شاخص فعالیت علیه انحرافات اعتقادی و فکری بود.

یاسری گفت: یکی از اهداف این جشنواره این است که به شیعیان در زمینه شناخت ویژگی های نورانی ائمه و اهل بیت علیهم السلام کمک کند زیرا شیعیان تا زمانی که دست به دامان اهل بیت علیهم السلام باشند گمراه نخواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha