جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون گفت: بار دیگر ملت قدر شناس ایران با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، بینش و اراده استوار خود را با خلق حماسه‌ای ماندگار که سرشار از صحنه‌های وفاداری، ایمان و استقامت بود، به ثبت رساندند..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین، گفت: ملت قهرمان و حماسه‌ساز ایران اسلامی با مشارکت گسترده خود برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند و عزم راسخ خود را در تحقق آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و پاسداری از خون شهدای والا مقام به منصه ظهور رساندند.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و تنها برای حمایت از کشور و انقلاب و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: تصور دشمنان بر این بود که با تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌توانند نظام اسلامی را از پای در بیاورند، اما ملت ایران با اقتدار و قدرت در برابر دشمنان ایستادگی می کنند و دشمن در این زمینه هیچگاه موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح: تمام نامزدهای حاضر در انتخابات همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند باید از این پس رقابت ها را به رفاقت تبدیل کنند و دست در دست هم برای آبادانی این سرزمین بکوشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha