چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بیانیه

حوزه/ ائمه جمعه جنوب استان فارس از حضور حماسی مردم این منطقه در صحنه انتخابات طی بیانیه ای تشکر و قدر دانی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، ائمه جمعه شهرستان های لارستان، گراش، خنج و اوز و همچنین بخش های بیرم، بنارویه، جویم و ارد در بیانیه مشترکی از حضور مردم در صحنه انتخابات تشکر و قدردانی کردند که متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیـــم

الامام الرضا(علیه السلام):  «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّوَجَل‏».

مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان های لارستان، گراش، خنج و اوز، حضور باشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تأییدی بر دلبستگی شما مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود.

از مدت‌ها پیش استکبار جهانی  با شیوه‌هایی مختلف شیطانی بدنبال ایجاد تفرقه، نا امیدی و دلسردی مردم از نظام اسلامی بود اما شما مردم با بصیرت مثال زدنی  و دشمن‌ شناسی خود آنان را در اهداف شیطانیشان ناکام کردید  و بار دیگر جز خزان و رسوایی بهره‌ای نصیبشان نشد.

این  موفقیت حاصل پیوند عمیق شما مردم با ولایت و رهبری امت اسلامی بود.

بی تردید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نمادی دیگر از مقابله ملت ایران با استکبار جهانی بود. و بحمدالله با حضورجریانات سیاسی معتقد به  انقلاب و نظام اسلامی از گرمی و رونق مناسبی نیز برخوردار بود.

ائمه جمعه شهرستانها و بخش های لارستان، گراش، خنج ، بیرم، بنارویه، جویم و ارد ضمن تشکر و تقدیر از حضور شما  مردم همیشه در صحنه و عموم جریانات سیاسی دلبسته به نظام و رهبری معظم انقلاب «مدظله العالی» که با تلاش خود فضای صمیمی و به دور از تنش در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند از دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی و رسانه‌های عمومی بویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز قدردانی می‌نماید.

اینک در شنبه مهربانی و بردباری  رفاقت‌ها آغاز گشته و رقابت‌ها به پایان رسیده است. خدمت به مردم و حل مشکلات زندگی آنان و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان از جمله اولویت‌های جدی مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهد بود.

از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز کشورمان را آرزو داریم.

سید مختار موسوی خرّم «امام جمعه لارستان»، سید محمدباقر بخشایش پور «امام جمعه گراش»، پیمان سالاری «امام جمعه خنج»، سید ابوالحسن روانبخش «امام جمعه بنارویه»، اسماعیل احمدی «امام جمعه جویم»، سید حسن زندوی «امام جمعه بیرم»، سید مهدی علوی «امام جمعه ارد».

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha