جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تبریک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دژکام به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مدیر حوزه علمیه استان فارس در پی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دژکام به عنوان نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری پیام تبریکی صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در این پیام آورده است: حضور پر شور مردم سلحشور استان فارس با وجود جنگ روانی همه جانبه بدخواهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری تداوم سایه سار لطف و رحمت الهی است که انتخاب نمایندگانی انقلابی و متعهد نعمت آن را فزونی بخشید.

این حضور هوشمندانه را که توأم با انتخاب شایسته حضرتعالی به عضویت مجلس خبرگان رهبری بود به شما تبریک عرض می کنم و دوام توفیقات شما را که با تدوین و عمل به منشور اخلاقی انتخابات، الگوی ارزشمندی را به نظام مردمسالاری دینی معرفی نمودید از خداوند متعال خواستارم.

امید آنکه نمایندگان منتخب مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با وحدت و همدلی حول محور نماینده ولی فقیه در استان، در طول این دوره محدود، منشأ خدمات ارزنده ای برای مردم شریف و مؤمن استان فارس باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha