جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دژکام از حضور مردم استان فارس در صحنه انتخابات تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، در پی برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان فارس و مشارکت گسترده مردم استان در این انتخابات، حجت الاسلام والمسلمین دژکام پیامی بدین شرح صادر کرد.

بسم ا... الرحمن الرحیم

مردم سرافراز استان فارس

رای دهندگان و نامزدهای شورانگیز انقلابی

سلام علیکم

شما با حضور گسترده خود در دوم اسفندماه و پای صندوق‌های اخذ رای، باز هم چونان تاریخ کهن فارس درخشیدید، حماسه‌های جاودان شما در طول سالیان مبارزات انقلاب اسلامی در سایه‌سار علمای ربانی و جانفشانی در عرصه دفاع مقدس و تقدیم شهداء مقاومت امت اسلامی در دفاع از حریم حرم‌های مقدس ائمه معصومین(ع) و اهل‌بیت پیامبر(ص) از صفحه تاریخ و یادها نخواهد رفت.

اینک در چهل سالگی این نهضت ظلم‌ستیز و عدالت‌طلب، گام دوم انقلاب اسلامی با هدایت کشتی‌بان این قیام، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای آغاز شده که در طلیعه آن، شور آفریدید، سپاس و حمد خدای تعالی را می‌گوییم که چنین مردم وفادار و ایثارگر و مقاومی به ما عنایت فرموده است.

چه دلنشین و بجاست تشکر از همه اقشار و اصناف مردم سراسر استان از شهر و روستا و زن و مرد که مهربانانه و مصمم این حماسه حضور را رقم زدند. از یکایک علما روحانیون و مردم عزیز و آگاه و جامعه دانشگاهی و فرهیخته استان برای تمام تلاشی که در این مسیر انجام داده اند تشکر می‌کنم.

همچنین از کلیه مدیران اجرایی و هیات نظارت و بازرسی و نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی که مدت طولانی تلاش کردند تا انتخابات به سلامت و امنیت فراگیر برگزار شود، متشکرم.

از تمام نامزدهای انتخابات و همراهان و همکاران آنها که منشور اخلاقی انتخابات را مراعات نموده و با قانونمندی مراحل انتخابات را پشت سر گذاشتند تشکر می‌کنم و برای همه آنها در هر جای میهن اسلامی که خدمت می‌کنند آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

از همه شما مردم همیشه در صحنه فارس که به اینجانب و دیگر نامزد محترم انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای داده‌اید و همیشه مورد الطاف شما بوده‌ام، سپاسگزاری می‌نمایم.

خداوندا ما را قدردان نعمت ولایت و امامت قرار ده و این مردم سختی کشیده و ایثارگر را بر دشمنان دین و ایمان پیروز گردان و مستکبرین عالم را سرنگون فرما و در ظهور مولایمان حضرت ولی‌عصر(عج) تعجیل فرما.

لطف اله دژکام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha