پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید محمدحسین چاوشیان

حوزه/دبیر بین‌الملل همایش ایثار اجتماعی و نوع‌دوستی بابیان این‌که نهادهای حوزوی و دانشگاهی با دبیرخانه همایش همکاری دارند، گفت: مهلت ارسال مقاله تا ۵ اسفند تمدید شد.

سیدمحمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی با محوریت ایثار اجتماعی و نوع‌دوستی از دیدگاه ادیان اظهار داشت: این همایش توانسته مجوز isc را  بگیرد که نشان‌دهنده سطح بالای همایش است.

وی با بیان این‌که ارتباط خوبی با مراکز دانشگاهی و حوزوی گرفته‌شده است، افزود: در زمینهٔ زنان و خانواده با دانشگاه‌ها و دپارتمان‌هایی که درزمینهٔ خانواده فعالیت دارند ارتباط گرفته‌شده که در این میان می‌توان به دانشگاه خوارزمی، دپارتمان زنان و خانواده دانشگاه الزهرا ، دانشگاه تربیت مدرس ، دانشگاه علوی و معاونت ریاست جمهوری نیز اشاره کرد.

چاوشیان بیان داشت: درزمینهٔ حوزوی نیز با حوزه علمیه خواهران،  موسسه آموزش عالی معصومیه و چند نهاد حوزوی دیگر ارتباط‌گیری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خانواده نقش بسیار مهمی در ترویج نوع‌دوستی دارد و در سطح جامعه نیز این رفتار خانواده متبلور می‌شود.

دبیر بین‌الملل همایش تصریح کرد: وظیفه‌داریم که نگاه رحمانی اسلام را توسعه بدهیم و برگزاری این همایش‌ها می‌تواند صدای اسلام را به جهان برساند.

وی به پنل های همایش اشاره کرد و بیان داشت: پنل نوع‌دوستی و ایثار اجتماعی از منظر فقه و حقوق، پنل نوع‌دوستی و ایثار اجتماعی  ازنظر ادیان و پنل نوع و ایثار اجتماعی از نگاه خانواده محور، پنل های این همایش را تشکیل می‌دهند.

چاوشیان افزود: مهلت ارسال مقاله تا ۵ اسفندماه است و شرکت‌کنندگان می‌توانند مقاله‌های خودشان را از طریق سامانه اینترنتی www.iscsr.com  ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha