جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خشم عمومی از انتشار فیلم شکنجه بیمارگونه جوان مسلمان در راجستان

 حوزه/ درحالی که ویدئوی حادثه شکنجه و ضرب و شتم بی رحمانه یک جوان مسلمان در راجستان به بهانه سرقت در فضای مجازی منتشر شده است، به نظر می رسد پلیس هند بی تقصیر نبوده است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، پس از انتشار ویدئوی یک حادثه اخیر در ناگور راجستان که در آن دو فرد دالیت به بهانه سرقت مورد شکنجه قرار گرفتند، این اتفاق تلخ بار دیگر رخ داده و در فیلمی که از واقعه ای مشابه در شهر برمر در این ایالت منتشر شده است دیده می شود که یک جوان مسلمان به بهانه سرقت به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

مقامات پلیس می گویند متهم این جنایت چندی پس از واقعه و انتشار ویدئو بازداشت شده است. این حادثه ماه گذشته رخ داده است. برادر قربانی ، روز پنجشنبه به محض اینکه این ویدیو در فضای مجازی منتشر شد ، شکایت خود را در ایستگاه پلیس روستایی در برمر تنظیم کرد.

وی گفت که با برادرش صحبت کرده است و او گفته که در ۲۹ ژانویه او را ربوده و در اتاقی در هتل زندانی کرده اند. به دروغ به او تهمت دزدی زده و به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار داده اند. او را به زور مجبور به نوشیدن مشروبات الکلی کرده، اندک پولی که داشته از جیبش زده اند و به شکل هولناکی مورد شکنجه جنسی قرار گرفته است.

شاراد چوداری سرپرست پلیس برمر گفت که خانواده مقتول بلافاصله پس از انتشار فیلم  با وی تماس گرفته، پرونده ای در این رابطه ثبت شده و جستجو برای پیدا کردن عاملان این جنایت آغاز شده است.

 وی گفت:  با نگاهی به شدت پرونده ، تیم ویژه ای تشکیل شده است. این ویدئو این واقعیت را اثبات می کند که این جوان به طور وحشیانه مورد شکنجه قرار گرفته است. قربانی راننده وسیله نقلیه است و هنوز در مقابل کسی ظاهر نشده است.  

گفتنی است برادر قربانی نیز گفته که پلیس در روز وقوع حادثه این جوان را به اتهام اختلال و برهم زدن آرامش عمومی بازداشت کرده بوده و از پلیس خواسته شده گزارشی دقیق درباره چرایی بازداشت قربانی ارائه شود.

 چندی پیش نیز حادثه مشابهی در ناگور رخ داد که در این فیلم دیده می شود دو جوان دالیت به شدت مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار می گیرند و به شکل بیمارگونه ای به آنان تجاوز می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha